Reklamační řád
Reklamační řád popisuje obchodní spolupráci mezi registrovaným uživatelem serveru www.perzona.cz a provozovatelem tohoto serveru – společností: Perzona CZ s.r.o., IČO: 19659211, se sídlem Dandova 2619/13, Horní Počernice, 193 00 Praha 9, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 389672
Před využívaním služeb poskytovaných prostřednictvím serveru www.perzona.cz je každý uživatel těchto služeb povinen seznámit se se Všeobecnými obchodními podmínkami uvedenými na webu www.perzona.cz. Registrací a využíváním nabízených služeb uživatel stvrzuje, že je se vším obeznámen a se Všeobecnými obchodními podmínkami souhlasí.
Reklamace:
Případná reklamace se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami uvedenými na webu www.perzona.cz a zejména příslušnými obecně závaznými předpisy a zákony České republiky.
Vyřízení reklamace:
Poskytovatel služby provozované prostřednictvím serveru www.perzona.cz posoudí oprávněnost reklamace poskytované služby a po posouzení vyrozumí uživatele služeb telefonicky či e-mailem o způsobu vyřízení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 89/2012 Sb. třicetidenní.
Náhrada nákladů:
V případě neoprávněné reklamace nemá reklamující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani poskytovatel služeb nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany reklamujícího nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
Platnost reklamačního řád je od 1. 9. 2023.